УКРАВТОДОР

Служба автомобільних доріг у Житомирській області

» Прес-центр » новини » ЗАЯВА ПРО НАМІРИ

ЗАЯВА ПРО НАМІРИ

Йдеться про коригування проєкту реконструкції автомобільної дороги М-06 Київ – Чоп (на Будапешт через Львів, Мукачеве, Ужгород) на ділянцікм 129,6 –км 151,73 у Житомирській області. 

 

1. Інвестор (замовник): Служба автомобільних доріг у Житомирській області.    Юридична адреса: 10014, м. Житомир, вул. Покровська, 16.

2. Місце розташування об’єкта: Житомирська область.

3. Характеристика діяльності (об’єкта): Реконструкція автомобільної дороги    М-06 Київ – Чоп (на Будапешт через Львів, Мукачеве, Ужгород) на ділянці          км 129,6 –  км 151,73, Житомирська область. Коригування.

Екологічний клас об’єкту – І (згідно з п. 4.4 ГБН В.2.3-218-007:2012). Планована діяльність не належить до видів діяльності, що становлять підвищену екологічну небезпеку у відповідності до статті 3 Закону України "Про оцінку впливу на довкілля".

Технічні та технологічні данні:

  • Категорія дороги – І-б;
  • Довжина ділянки а/д – 22,442 км;
  • Розрахункова швидкість – 110 км/год;
  • Існуюча інтенсивність руху – 7790-10120 авт./добу;
  • Перспективна інтенсивність руху – 13730-17310 авт./добу;
  • Кількість смуг руху – 4;
  • Ширина проїзної частини   - 3,75 м;
  • Мінімальні радіуси вертикальних кривих:

- випуклих -  11000 м;

- увігнутих -  6424 м;

- Розрахункове навантаження на вісь статичне - 130 кН;

- Клас навантаження - А15, НК100.

4. Соціально-економічна необхідність планованої діяльності:

Реконструкція ділянки автомобільної дороги позитивно вплине на:

- зменшення забруднення довкілля;

- поліпшення транспортної інфраструктури;

- збільшення пропускної здатності для забезпечення місцевих і транзитних пасажиро- та вантажоперевезень;

- удосконалення мережі місцевих транспортних зв’язків;

- підвищення рівнів екологічної безпеки шляхом забезпечення експлуатаційних якостей автомобільної дороги сучасного рівня та оптимальної швидкості  дорожнього руху;

- підвищення швидкості, безпеки та комфортабельності дорожнього руху.

5. Потреба в ресурсах при реконструкції і експлуатації:

Земельних:: постійне користування в межах існуючої смуги відводу в середньому 65 м.                                                                    

Сировинних:

  • :
  • Цементобетон – 132434,47 м3;
  • а/б дрібнозернистий – 4530,15 т;
  • а/б крупнозернистий – 470,32 т;
  • ЩМА – 7412,08 т;
  • Щебінь – 16288,39 м3;
  • Пісок – 181039,58 м3;
  • Металеві конструкції – 3245,63 т;
  • Арматура – 102,19 т;
  • Залізобетон – 92,97 м3.

Енергетичних (паливо, електроенергія, тепло): стаціонарне.

Водних: міська мережа водопостачання.

Трудових: спеціалізовані дорожньо будівельні бригади.

Обсяги ресурсів для реконструкції будуть визначені на завершальному етапі проектування.

6. Транспортне забезпечення (при реконструкції та експлуатації об’єкта): доставка персоналу, будівельних матеріалів та конструкцій здійснюється по існуючій автомобільній дорозі.

7. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за варіантами:        у проекті будуть враховані екологічні, санітарно-гігієнічні, протипожежні, містобудівельні й територіальні обмеження згідно діючих нормативних документів.

8. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за варіантами: будуть прийматися базуючись на результатах техніко-економічних, інженерно-геологічних та топографо-геодезичних вишукувань, а також на результатах оцінки впливів на навколишнє середовище (ОВНС).

9. Можливі впливи планованої діяльності (при реконструкції та експлуатації) на навколишнє середовище:

клімат і мікроклімат: не передбачається

повітряне середовище: забруднення викидами відпрацьованих газів двигунів автомобілів, пилу, шумове навантаження; приведення параметрів автомобільної дороги до нормативних забезпечує рівномірний рух транспорту із сталю швидкістю, що сприяє зменшенню витрати палива транспортними засобами та зменшенню викидів забруднюючих речовин;

водне середовище: не передбачається;

ґрунт: забруднення твердими частками від зносу автомобільних шин та покриття автодороги, хімічне забруднення від викидів автотранспорту, забруднення побутовими відходами (сміттям) та хімічними елементами, що входять до складу протиожеледних матеріалів;

рослинний і тваринний світ, заповідні об’єкти: вирубка дерев – 690 шт.;

навколишнє соціальне середовище (населення): тимчасові незручності при проведенні робіт з реконструкції;

навколишнє техногенне середовище: у разі необхідності буде передбачено перевлаштування та захист комунікацій.

10. Відходи виробництва і можливість їх повторного використання, утилізації, знешкодження або безпечного захоронення:

– будівельне сміття, побутові відходи, деревина тощо – утилізація або вивезення на полігони (звалища) твердих промислових та побутових відходів;

– відходи металу – переробка або повторне використання.

11. Обсяг виконання ОВНС: згідно з ДБН А.2.2-1-2003 «Склад і зміст матеріалів оцінки впливів на навколишнє середовище (ОВНС) при проектуванні і будівництві підприємств, будинків і споруд» та ГБН.В.2.3-218-007:2012 «Екологічні вимоги до автомобільних доріг. Проектування».

12. Участь громадськості: ознайомитися з матеріалами проекту ОВНС та надати пропозиції можливо за адресою:

- Замовника: Служба автомобільних доріг у Житомирській області, 10014, м. Житомир, вул. Покровська, 16. Телефон: +38 (0412) 47-05-43.                                       Факс: +38 (0412) 47-05-35. E-mail: des_zhitomir@ukravtodor.gov.ua

- Генерального проектувальника: Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства «Укрдіпродор» (ДП «Укрдіпродор»).

Поштова і електронна адреса: 03037,м. Київ, Повітрофлотський пр-кт, 39/1, тел. (044) 206-64-30, e-mail: okt@diprdoror.com.