УКРАВТОДОР

Служба автомобільних доріг у Житомирській області

» Прес-центр » новини » Реформування дорожньої галузі

Реформування дорожньої галузі

Олександр Кубраков презентував 3-річний план трансформації за європейським зразком

Голова Державного агентства автомобільних доріг України представив у ДП «ДерждорНДІ» вектор на 2021-2023 роки, за яким рухатиметься Укравтодор. Фундаментальні зміни у галузі втілюватимуться за принципами країн ЄС та на підставі успішних кейсів західних партнерів. Зокрема, низка ключових реформ буде реалізовуватися за підтримки ЄБРР.

 «Усі управлінські рішення мають бути засновані на даних, data-based policies, за планами та стратегіями має стояти наука. Саме тому, тільки із активною роботою

ДП "ДерждорНДІ" можливо втілити усі реформи, над якими ми зараз спільно працюємо із ЄБРР, нашими іншими міжнародними партнерами, Командою підтримки реформ при Укравтодорі,» – зазначив Олександр Кубраков.

 Інституційні зміни, які втілює Укравтодор для попередження корупційних ризиків:

• Запровадження Плану антикорупційних заходів у рамках проєкту з ЄБРР;

• Переведення усієї тендерної документації у електронний формат;

• Створення відкритих реєстрів АБЗ та калькулятору розрахунку досвіду підрядника;

• Лібералізація ціноутворення: від етапу проєкту до звітування за виконані роботи;

• ПрАТ ДАК «Автомобільні дороги України» отримала Наглядову раду, розпочали співпрацю з Прозоро.Продажі, розробили стратегію розвитку з фокусом на попередження корупції

Паралельно реалізується стратегія покращення управління якістю, котра передбачає:

 Оновлення підходу до моніторингу доріг. Найближчими днями буде оголошенно закупівлі, які вперше спрямовані на збір та аналіз інструментальних даних щодо стану доріг;

 Із наступного року – повністю автоматизувати пріоритизацію ремонтних та будівельних робіт завдяки системі HDM-4. У рамках плану НДКР на цей рік включили й навчання спеціалістів для роботи з системою, яка використовується 134 урядами країн, рекомендована Світовим банком та обома світовими дорожніми асоціаціями;

 Застосування на найбільших дорожніх проєктах міжнародно визнаних форм договорів, у тому числі – FIDIC, NEC та інші. Це потребуватиме не тільки перегляду системи контрактування підрядників, але й, знову ж, ціноутворення, арбітраж та іншими системними речами.

 Формування нормативної бази для застосування BIM-технології в проєктуванні інфраструктурних об’єктів.