Служба автомобільних доріг
у Житомирській області

» Прес-центр » новини » Про дороги, громаду та службу

Про дороги, громаду та службу

Останнім часом на адресу Служби надходить низка запитань, відповіді на які можна було б отримати на сайті Служби чи на офіційній сторінці у соцмережі, та для економії часу надамо вичерпні відповіді у одній статті.

Щодо ремонтів шляхів

На даний час на балансі Служби автомобільних доріг у Житомирській області ще є більше 8,5 тисяч кілометрів доріг загального користування державного та, до 1 січня, місцевого значення та 551 штучна споруда. Частину з них, чого не було у минулі роки, вдалось відремонтувати поточним та капітальним ремонтом. Це кошти з державного бюджету, кредитні, з місцевих бюджетів та за рахунок «митного експерименту», де розпорядником виступала Житомирська ОДА.

Серед реалізованих ремонтів та тих, які мали початок в поточному році:

капітальні ремонти – всього 5,8 км (капітальний ремонт ділянки шляху Т-06-14 Глибочиця - Станишівка через Калинівку, Клітчин, початок робіт з капремонту на А/д Р-49 Васьковичі - Шепетівка та відкриття на ній руху транзитного транспорту).

Майже 53 кілометри шляхів відновлено поточним середнім ремонтом (окремі ділянки шляху М-21 Виступовичі – Житомир - М.-Подільський (через м. Вінницю), ділянка на Р-18 Житомир - Сквира, відрізок на Т-06-14 Глибочиця - Станишівка через Калинівку, Клітчин, окремі ділянки Н-03 Житомир-Чернівці; під’їзд до села Гальчин в Бердичівському районі, відрізки шляху через Бараші – Ємільчине в Ємільчинському районі, автодорога від станції Миропіль до села Колодяжне у Романівському, ділянка дороги у селі Гардишівка Бердичівського району, під’їзд до села Майстрів Новоград-Волинського району, ділянка шляху у селі Буряки Бердичівського району, Овруч-Перга Овруцький район, Ушомир - Ковбащина Коростенський район, у селі Заріччя Коростенського району, автодорога у селі Піски Житомирського району).

175 погонних метрів відремонтованих мостів - в селі Осикове Бердичівського району, в Житомирському районі на шляху Н-03 та побудований міст в селі Рижани  Хорошівського району.

Ямковий ремонт – не панацея

На решті доріг, у переважній більшості яких міжремонтні строки вже порушено кілька разів, бо побудовані у 70-80-х роках минулого століття й не отримувати капремонту, довелось забезпечувати безпеку руху за рахунок ямкового ремонту.

Цей метод не рятує від проблеми надовго та не заохочується ні головою Укравтодору, ні керівником Служби автодоріг – це вимушений крок, на який змушені йти дорожні організації на даний час, коли фінансування недостатньо на більш вагомий ремонт усіх шляхів. Тільки в поточному році на автомобільних дорогах Житомирської області довелось ліквідувати ямковості на більше 413 тисячах квадратних метрів і це не привід для гордості.

Для того, щоб було зрозуміліше наведу приклад без технічних термінів та вимог: важко латати вже зношену та протерту сорочку – скільки не намагайся полагодити діри – з’являються нові, та в магазин іти все ж доведеться.

 

І на сам кінець, за думкою прес-служби Служби автомобільних доріг у Житомирській області і громада, і влада, і, тим більше, дорожні організації-замовники робіт мають спільну мету – в силу своїх можливостей дбати про покращення стану наявної мережі автомобільних доріг, адже безпека та комфорт на шляхах - мета, до якої маємо спільно йти.

 

Прес-служба

САД у Житомирській області