Служба автомобільних доріг
у Житомирській області

громадське обговорення

  • 17.03.2017
    Олег Антонюк: «У Службі автодоріг тільки «за» здійснення громадського контролю виконання робіт»

    Олег Антонюк: «У Службі автодоріг тільки «за» здійснення громадського контролю виконання робіт»

    Учора в приміщенні Служби автомобільних доріг у Житомирській області відбулось чергове засідання Громадської ради при установі.

  • 14.03.2017
    Представники дорожньої галузі області взяли участь у робочому засіданні Громадської ради при ЖОДА

    Представники дорожньої галузі області взяли участь у робочому засіданні Громадської ради при ЖОДА

    На робочу галузеву комісію Громадської ради при Житомирській обласній державній адміністрації були запрошені представники Служби автомобільних доріг у Житомирській області (присутній - заступник начальника з експлуатаційного утримання автодоріг Валентин Волощуку) та ДП "Житомирський облавтодор" (присутній - заступник директора з експлуатації - Валерій Ярмолович).

  • 17.02.2017
    Депутати облради погодили відведення земельної ділянки для будівництва Північного обходу

    Депутати облради погодили відведення земельної ділянки для будівництва Північного обходу

    15 лютого відбулось засідання постійної комісії обласної ради з питань соціально-економічного розвитку регіону, інвестиційної діяльності, середнього і малого бізнесу, будівництва, транспорту та зв’язку.

  • 18.10.2016
    Євгеній Барах, т. в.о. Голови Укравтодору, з робочим візитом перебуває на Житомирщині

    Євгеній Барах, т. в.о. Голови Укравтодору, з робочим візитом перебуває на Житомирщині

    Щойно відбулася розмова тимчасово виконуючого обов"язки Голови Укравтодору Євгенія Бараха в студії Житомирського обласного телебачення з журналістом Віктором Бойком в рамках проекту "Територія успіху".
    Серед тем, які обговорили: створення державного Дорожнього фонду; зміна пріоритетів: від ямкового до капітального ремонтів автодоріг, запровадження ортофотофіксації для контролю якості дорожніх робіт та чимало іншого.
    Ефір дивіться в неділю о 15.30 на обласному телебаченні.

  • 27.07.2016

    На Житомирщині посилять контроль за рухом великовагових автомобілів

    З метою збереження дорожнього покриття автомобільних доріг у період тривалої спекотної погоди в області діє розпорядження голови облдержадміністрації від 31.05.2016 № 157 «Про обмеження руху на автомобільних дорогах у зв’язку з підвищенням температури повітря».

  • 13.07.2016

    За умови співфінансування з місцевих бюджетів автодорога Васьковичі-Шепетівка отримає капітальний ремонт

    Болючим питанням не лише жителів Житомирської області, громадськості а й Служби автодоріг є дорожнє покриття автодороги Васьковичі - Шепетівка.
    Це питання піднімалося сьогодні під час обговорення об"єктів, що у найближчий час заплановано виконати, під час «Круглого столу» Громадської ради при ЖОДА.
    Присутнім на зібранні начальником Служби автодоріг в області, Олегом Антонюком, було пролито світло на шлях, який створює соціальну напругу в області:

  • 13.07.2016

    Реконструкції Київ-Чоп заважає відведення землі

    Сьогодні на «Круглому столі», який був ініційований Громадською радою при Житомирській облдержадміністрації, піднімалося питання реалізації будівництва обходу міста Житомира в межах реконструкції автодороги державного значення Київ-Чоп.

  • 1.07.2016

    Дорожня галузь Житомирщини відтепер під ще пильнішим контролем громадськості

     

  • 31.05.2016

    Роз’яснення для автоперевізників щодо габаритно-вагових норм вантажних перевезень

    Питання здійснення габаритно-вагового контролю транспортних засобів передбачено: 

       Законом України «Про автомобільний транспорт»; 

       Законом України «Про дорожній рух»; 

       Правилами дорожнього рух затвердженими постановою Кабінету Міністрів від 10 жовтня 2001 року (зі змінами) 

       Постановою Кабінету Міністрів від 27 червня 2007 року № 879 «Про заходи щодо збереження автомобільних доріг загального користування. 

       На сьогодні нормативними документами передбачено здійснення перевезення вантажів із загальною масою (разом з масою транспортного засобу) – не більше 40 т. Зазначена норма не відрізняється від норм, передбачених Європейським законодавством. 

       Додатково: 

       Для контейнеровозів – 44 т., для транспортних засобів, за встановленими Укравтодором та відповідними підрозділами МВС маршрутами до 46 т. 

       Крім того, вагові параметри контролюються і по навантаженню на вісі – для навантаження на одиночну вісь – 11 т., на здвоєну – 16 т., на строєну – 22 т. 

       Відповідно до даних наданих фахівцями ДерждорНДІ , близько 74% автомобільних доріг були збудовані під розрахункові навантаження на вісь – 6 тонн та загальною вагою не більше – 24 т. 

       Щорічні збитки, які завдаються дорожньому господарству внаслідок руйнування доріг, спричинених рухом великовагових транспортних засобів складає – більш ніж 2 млрд. гривень. За дослідженнями Світового банку щорічні втрати ВВП країни внаслідок незадовільного стану автомобільних доріг складають 3-4% ВВП. Понад 90% автомобільних доріг в Україні потребують виконання ремонтно-будівельних робіт. 

       Отже, з метою збереження автомобільних доріг загального користування, центральним органом виконавчої влади (Укртрансбезпекою), на яку покладено завдання, зокрема, щодо здійснення габаритно-вагового контролю за транспортними засобами габаритно-вагові параметри, яких перевищують нормативні, розпочато заходи щодо запобігання та недопущення руйнування автомобільних доріг загального користування. 

       Так,на цей час територіальними органами Укртрансбезпеки спільно із службами автомобільних доріг в областях та відповідними підрозділами Національної поліції України в областях розпочато здійснення заходів з габаритно-вагового контролю за допомогою пересувних габаритно-вагових комплексів (далі – ГВК). 

       Так, станом на сьогодні на автомобільних дорогах загального користування в Одеської, Миколаївської, Херсонської та інших областях здійснюють заходи державного контролю та справляння плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів вагові та/або габаритні, параметри яких перевищують нормативні. 

       За результатами роботи вже перевірено 4556 транспортних засобів, з них у 319 виявлено порушення вагових параметрів. 

       Нараховано плати за проїзд на 150 тис. євро, сплачено близько – 740 тис. гривень. 

       Накладено штрафних санкцій на суму близько 148 тис. гривень. 

       На сьогодні законодавством та іншими нормативно-правовими актами передбачено відповідальність за здійснення перевезень вантажів понад дозволених нормативів та нараховується плата за проїзд автомобільними дорогами, яка розраховується за відповідною формулою (постанова КМУ від 27 червня 2007 р. № 879). У разі перевищення нормативу хоча б одного вагового або габаритного параметру: 

       до 10% - нараховується у подвійному розмірі; 

       на 10-40% - нараховується у потрійному розмірі; 

       більш як на 40% - нараховується у п’ятикратному 

       За проїзд без дозвільних документів транспортних засобів, вагові параметри яких перевищують нормативні , передбачений адміністративний штраф у розмірі 100 неоподаткованих мінімумів доходів громадян (1700 гривень). 

       З метою удосконалення переліку підстав для зупинки транспортних засобів для здійснення габаритно-вагового контролю, визначення механізму контролю вагових та габаритних параметрів транспортних засобів та їх фіксації спеціальними технічними засобами шляхом низькошвидкісного і високошвидкісного зважування і вимірювання без зупинки автомобіля, та підвищення відповідальності автомобільного перевізника за порушення законодавства під час перевезення вантажів Міністерством інфраструктури України спільно з депутатським корпусом розроблений проект Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення контролю за безпекою автомобільних перевезень вантажів і відповідальності за порушення правил дорожнього руху», який зареєстрований у ВРУ за № 4661. 

       Крім того, у ВРУ також зареєстрований проект Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про автомобільний транспорт» (щодо дотримання вагових або габаритних норм та/або умов, визначених у дозволі на участь у дорожньому русі). (реєстр. № 4660) 

       Зазначеним законопроектом пропонується встановити солідарну відповідальність для автомобільного перевізника, водія транспортного засобу, відправника вантажу (комерційного посередника, брокера, експедитора), вантажовласника за порушення транспортним засобом встановлених законодавством вагових та/або габаритних норм. 

       Міністерство інфраструктури України наголошує, що машини з навантаженням більше 40 тонн дорогами України їздити більше не будуть. Просимо всіх перевізників дотримуватися законодавства України. 

  • 12.05.2016

    Олександр Мельниченко: Безаварійний пропуск транспорту – наше першочергове завдання

     За винятком Київ-Чоп та Київ-Ковель, на переконання начальника Служби автодоріг у Житомирській області Олександра Мельниченка, на території Житомирської області потрібно робити капітальний ремонт усіх автодоріг, зважаючи на їх прострочені експлуатаційні терміни та збільшення навантаження. 

       Про це, та можливі й очікувані ремонти автомобільних доріг у Житомирській області у поточному році велась мова, 6 травня, на прес-конференції у Службі автодоріг. 

       Згідно з бюджетною програмою Укравтодору та додатком до розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.03.2016 року, у поточному році в Житомирській області заплановано провести поточний середній ремонт окремих ділянок автомобільної дороги Житомир-Могилів-Подільський й шляхопроводу на ній та влаштувати освітлення; відремонтувати мости на Житомир-Чернівці та шляхопровід поблизу села Старики на автодорозі місцевого значення у Коростенському районі. Крім того, заплановано виготовити проектну документацію для ремонту мосту в місті Радомишль на автодорозі Малин-Кочерів. На ці потреби піде 84 мільйони гривень. 

       Що стосується аварійних ділянок на об’єктах ремонту, і не тільки, то Олександр Мельниченко запевнив, що проведення всіх заходів по безпеці руху є пріоритетним завданням в роботі Служби, більше того, очільник дорожньої галузі області ставить за мету саме безаварійний пропуск транспорту по автомобільним дорогам загального користування в Житомирській області.