Служба автомобільних доріг
у Житомирській області

» Прес-центр » новини » За цю зиму в Житомирській області було зафіксовано близько 50-ти переходів через нуль, що мало згубний вплив на дорожнє покриття

За цю зиму в Житомирській області було зафіксовано близько 50-ти переходів через нуль, що мало згубний вплив на дорожнє покриття

Про це наголосив заступник начальника Служби автомобільних доріг у Житомирській області Андрій Золотько сьогодні, 8 лютого, на брифінгу. У прес-заході на тему: «Стан автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирщини та аварійний ямковий ремонт» також взяли участь керівники підрядних організацій: ДП «Житомирський облавтодор» Олександр Мельниченко та ПП «Автомагістраль» Микола Скоростецький.

У ході розмови Андрій Савелійович пояснив, що ямковість інтенсивно утворюється саме на дорожньому покритті тих автодоріг, які експлуатуються понад встановлені терміни та давно потребують ремонтів, крім того, частий перехід температури через нуль та перевантаження транспорту цьому сприяє.

«Аварійний ямковий ремонт є вимушеним тимчасовим заходом для забезпечення безпечного руху автотранспорту та захисту дорожнього покриття від подальших руйнувань», - зауважив дорожник та додав, що першочерговим завданням для Служб є проведення аварійного ремонту дорожнього покриття на автомобільних дорогах міжнародного та національного значення.

«Працівниками Служби автодоріг вже проведено обстеження автошляхів державного значення з метою виявлення обсягів ураженості. На шляхах міжнародного та національного значення зафіксовано майже 300 тисяч квадратних метрів ямковості», - розповів заступник керівника Служби й поінформував, що на  території області в ці дні працює близько 10-ти бригад для відновлення дорожнього покриття на шляхах М-06 Київ-Чоп, М-07 Київ-Ковель-Ягодин, М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський.

Наголосив Андрій Золотько й на тому, що проекти з поточного середнього та капітального ремонтів, які вже заплановані і готуються до виконання, розпочнуться з приходом весни та стабільної плюсової температури.

Щодо якості «пломбування» покриття доріг розповів Олександр Мельниченко: «роботи виконані неякісно не зараховуються замовником та не оплачуються».

Для інформації: аварійний ремонт – це вимушена необхідність. В усіх країнах світу аварійні ремонти також виконуються, однак в Україні вони мають більші обсяги, які поступово вдасться замінити поточним середнім та капітальним ремонтами.

 

Прес-служба САД у Житомирській області