Служба автомобільних доріг
у Житомирській області

» Прес-центр » новини » Політичні сили «роздувають» тріщину

Політичні сили «роздувають» тріщину

Нещодавно у соціальних мережах та деяких інтернет-виданнях  демонструвались фото та відео нещодавно відремонтованого мосту в одному з райцентрів області. Так, поточний середній ремонт, так, фінансування з держбюджету. Звинувачення лунають в бік підрядника, який нібито некваліфікований, напартачив і міст починає розвалюватися по швам.

Замовником ремонту мосту в місті Радомишль є Служба автомобільних доріг у Житомирській області, яка виконує функцію балансоутримувача автомобільної дороги Т-06-08 Малин - Кочерів, де споруджено міст.

Загальновідомо, що для реалізації ремонту має пройти процедура закупівлі послуг через портал «Прозоро». Саме тут, в режимі відкритості і доступності обирається підприємство-підрядник, яке виконуватиме ремонт. В даному випадку – це ТОВ «Альманах-2000», яке вклалося в строки, згідно з договором.

Із 2018 року всі роботи на замовлення САД проходять трирівневий контроль якості, тобто: контроль виконаних робіт силами підрядника, інспекція інженерів Служби, незалежний контроль якості – ДП «Дорцентр», без цих висновків жоден об’єкт не здається в експлуатацію та роботи не оплачуються. Крім того, на об’єкт дається гарантія, в межах якої всі недоліки будуть усуватися підрядником безкоштовно. На дорожнє покриття такий строк становить 5 років, для штучних споруд – 10.

Генпідрядник пояснив відео-звинувачення: «..матеріали було знято в процесі технологічних робіт. Проводились роботи з нарізання деформаційних швів, які спеціально закладаємо для температурного руху плит мосту. Саме на стикуванні двох плит виникають дрібні тріщинки, які ми «штробуємо» та заповнюємо спеціальною сумішшю, яка дозволяє при замерзанні/розмерзанні не руйнувати міст».

«У будь-якій справі є недоліки. Зауваження є до тих, хто щось робить. Ми не в захваті від ремонту мосту в Радомишлі, але й коли ще відновлювали міст поточним середнім ремонтом за такі стислі терміни? Недоліки, які не впливають на несучу здатність штучної споруди є, і вони будуть усунені. Про це йдеться в кожній угоді, яку ми укладаємо з дорожньою організацією», - зауважив начальник САД у Житомирській області Геннадій Савченко.

Ми розуміємо занепокоєння певних політичних сил щодо якості та строку служби мосту, але, разом з тим, аби робити гучні звинувачення, варто з’ясувати суть справи та дійти певних висновків з фахівцями.

Висловлюємо вдячність тим політикам, які реальними діям підтримують ініціативу розвитку дорожньої галузі. Найголовніше призначення шляхів – єднати: країни,  області, людей.

Прес-служба САД у Житомирській області