Служба автомобільних доріг
у Житомирській області

» Прес-центр » новини » Дороги є не там, де їх постійно ремонтують,
а там, де їх не руйнують

Дороги є не там, де їх постійно ремонтують,
а там, де їх не руйнують

Нарада з керівниками підприємств добувної та каменеобробної промисловості в стінах Житомирської обласної адміністрації та за участі керівників Служби автомобільних доріг у Житомирській області та Управління Укртрансбезпеки відбулась під гаслом: «якість доріг залежить від нашої свідомості».

«Сьогодні ми тут зібралися, аби спільно вирішувати проблему, що склалась. Під колесами ваших автомобілів псуються дороги в більшій мірі місцевого значення. Наявний в державі фінансовий ресурс не забезпечує перекриття наслідків недбалого ставлення до шляхів. Жодна дорога не витримає значного перевантаження при таких температурних показниках, - звернувся до підприємців головуючий на зібранні начальник управління промисловості, розвитку інфраструктури та туризму ОДА Роман Крисюк та проілюстрував на слайдах сказане.

У свою чергу Юрій Осіпов - керівник Управління Укртрансбезпеки у Житомирській області, що займається контролем перевезення вантажів констатує, що починаючи з квітня, коли було розпочато кампанію великовагового контролю, було проведено близько 3 000 зважувань, з яких 96 випадків зафіксовано перевантаження. Більше того, водії всіляко ухиляються від вагового контролю, тобто свідомо йдуть на руйнування доріг.

Під час обговорення теми, серед «каменярів» прозвучала репліка про те, чому ж в Еміратах дороги будують бетонні і служать вони довше. На що начальник Служби автомобільних доріг у Житомирській області Геннадій Савченко дав пояснення, що кліматичні умови «теплих» країн не мають значних та чисельних перепадів температур – переходів через 0, щоі і є найбільшими ворогами доріг.

Геннадій Васильович запропонував присутнім "жити по законам і правилам – не навантажувати транспорті засоби на вісь більше 24 тонн. Крім того, в кінці року відбудеться передача доріг місцевого значення під управління органів самоврядування і вже зараз потрібно продумати логістику, щоб зберегти ті дороги, що є», - наголосив начальник Служби.

Варто нагадати: кошти з оплачених мит і акцизних зборів з 2014 року спрямовуються в держбюджет. Наразі виділення коштів на дороги відбувається за залишковим принципом. Планувати ремонти на кілька років вперед з таким підходом неможливо.

Лише в 2018 році з запровадженням Дорожнього фонду частина цих коштів отримає цільове спрямовання на ремонт та будівництво шляхів. Буде створений окремий дорожній фонд, куди надходитимуть кошти з оплачених мит і акцизних зборів. Найголовніше - ці гроші будуть цільовими. Їх не можна буде використовувати ні на що інше, крім ремонту доріг.

Через складну економічну ситуацію дорожній фонд запрацює на повну лише у 2020 році. Нині ж передбачено його наповнення таким чином: у 2018 – 50% від усіх цільових надходжень, у 2019 – цей відсоток підвищиться до 75.

 

Прес-служба Служби автомобільних доріг у

Житомирській області